Dodávka
Objednávky realizujeme na území celé ČR
Platba a náklady na dopravu:
V našem obchodě si můžete vybrat ze dvou způsobů platby:
1) platba předem - platba se provádí po objednání po obdržení proforma faktury, čas dodání se prodlužuje o dobu zaúčtování celé částky nebo doložením dokladu o zaplacení
2) Platba na dobírku - platba se provádí v den dodání zboží (tato možnost platí pouze pro nákup do 100 000,00 Kč), termín odeslání podle popisu produktu.
Zásady při převzetí zásilky:
Standardní objednávky vyřizujeme a zboží odesíláme do 14 pracovních dnů od přijetí objednávky, v případě potřeby platby předem na účet do 14 pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží z nějakého důvodu v tomto termínu expedovat, oznámíme Vám to telefonicky nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Termín dodání u zboží na zakázku se řeší individuálně v objednávkovém řízení vzájemnou domluvou.
Před odesláním je přepravcem provedena vnější kontrola stavu zboží.
V přítomnosti kurýra je zapotřebí zkontrolovat vnější stav zásilky, v případě platby na dobírku je zapotřebí podepsat a zaplatit zásilku a následně rozbalit a zkontrolovat obsah zásilky.
V případě, že zásilka bude vzbouzet pochybnosti kvůli vnějšímu stavu, prosíme o nepřijímání balíčku a sepsání reklamačního protokolu v přítomnosti kurýra. Měli byste informovat obsluhu internetového obchodu o této události za účelem zjištění, jak dále postupovat. V takových situacích má zákazník právo na novou zásilku na úkor obchodu nebo možnost vrácení vplacené částky v plné výši.