Jak objednat?
Níže se Vám pokusím přiblížit způsob vytváření objednávek v našem obchodě.
Jste vítáni.
1. Výběr zboží a objednávky.
Každá řada produktů je rozdělena do příslušných kategorií a pro ně vhodně přidělených podkategorií, které jsou umístěny v menu na levé straně obchodu.
Po výběru jedné z kategorií, máme k dispozici celý seznam výrobků (s uvedením názvu, ceny a vstupním popisem) pro snadnější pohyb po obchodě.
Pokud hledáte konkrétní produkt, můžete pro tento účel použít vyhledávače nacházejícího se po pravé straně loga
www.kvalitnijimky-eshop.cz
Chcete-li přejít na podrobný popis výrobku, stačí kliknout na jeho název nebo obrázek.
Po seznámení se s naší nabídkou a výběru produktu, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám, máte tři možnosti způsobu objednání:
1). Objednat pomocí formuláře obchodu - snadný a příjemný způsob, jakým obchod provádí objednávkový proces krok za krokem.
2). Objednávka prostřednictvím e-mailu - to je jeden z alternativních způsobů objednávání, který vyžaduje zaslání objednávky elektronickou poštou na adresu
"eshop@kvalitnijimky-eshop.cz". Aby mohla být taková objednávka zrealizovaná, musí být v obsahu e-mailu uvedeny následující údaje:
Název výrobku, včetně ceny
Údaje týkající se místa dodání *
- Přesná adresa, poštovní směrovací číslo,
- Jméno a příjmení (osoby oprávněné k odběru)
- Kontaktní údaje pro usnadnění kontaktování kurýra (např telefonní číslo)
Fakturační údaje
Kontaktní údaje objednávajícího
3). Telefonická objednávka - v této variantě objednávky daného zboží musíte postupovat podle pokynů osoby, která bude řídit prodej.
2. Objednávání prostřednictvím formuláře obchodu.
Pokud jste se seznámili s našimi výrobky a uskutečnili výběr produktu a zvolili první způsob objednání (tj. formulář obchodu) je potřeba provést nákup kliknutím na tlačítko "přidat do košíku". V tomto okamžiku vám obchod dává ještě možnost setrvání a dalšího prohlížení naší nabídky nebo pokud je to jediná položka nákupu, přechod na stranu "košíku". Pokud jste provedli tento krok správně, v pravém horním rohu se zobrazí počet vybraných výrobků (v tomto případě je počet 1). Výběr jakékoliv možnosti nemá zásadní vliv, protože kdykoli máte právo prohlížet svůj košík a provádět změny až do konečného nákupu.
V košíku máme celý přehled výrobků, které jsme vybrali. Nyní lze provádět změny týkající se vybraného zboží ( ceny zboží, odstraňování nechtěného, atd.), máme rovněž důkladný popis nákladů spojených s nákupem( ceny zboží, cena za dopravu,DPH) a možnost výběru způsobu platby. Co je důležité, v tomto místě nemusíme ihned učinit nákup, můžeme také provést "žádost o nabídku" (obchod nás pak převede do kontaktního formuláře).
Když se už seznámíme s cenou za dopravu a vybereme způsob platby, musíme kliknout na „přejdi do pokladny! ” a otevře se nám okno, kde se budeme moci přihlásit a pokud ještě nemáme vlastní účet, budeme si moci založit nové vlastní konto(toto není povinný postup, ale nabízí mnoho dalších možností).
Dalším krokem v objednávání prostřednictvím formuláře obchodu je poskytnout přesné kontaktní údaje, doručovací adresu a heslo (pokud je to vaše první registrace) Je to velmi důležité, protože na základě těchto údajů bude vystavena faktura a objednaná doprava.
Posledním krokem před konečným odesláním objednávky je zkontrolovat a ujistit se, zda jsou podané údaje správné, seznámení se s konečnou částku nákupu, přečíst si a přijmout podmínky internetového obchodu. V tomto okamžiku stále ještě můžete provést opravy a možné změny v objednávce. Nicméně, pokud je vše v pořádku, musíte kliknout na "objednávka v pořádku", což je spojeno s konečným provedením objednávky.
3. Potvrzení objednávky.
Bez ohledu na to, jakou možnost objednávání jste si vybrali, na Vámi podanou e-mailovou adresu přijde potvrzení o provedeném nákupu. V tom případě se důkladně seznamte s obsahem doručené zprávy, z důvodu odstranění chyb, které mohou vzniknout. Při vyskytnutí jakýchkoliv nesrovnalostí, neprodleně kontaktujte prosím naše obchodní oddělení, z důvodu provedení oprav!
4. Realizace objednávky a odeslání zboží.
Plnění objednávky bude zahájeno po doručení potvrzené objednávky na váš e-mail
Dodací lhůta je stanovena individuálně pro každého klienta, z toho důvodu vás bude kontaktovat jeden z našich poradců. Zákazník je během transakce průběžně informován o stavu zásilky.
Po obdržení zásilky je důležité zkontrolovat stav obdrženého zboží za účelem vyloučení škod způsobených během přepravy. To by mělo být provedeno za přítomnosti kurýra a neprodleně informovat oddělení prodeje.